Среда, 18.06.2025



Меню сайта
Погода
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Корисно

Вивчаємо математику

Интерьер в Кореле

Используй.ру

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Математика (демо)

Уроки векторной графики

Урядовий сайт для юних громадян

Фотошоп-мастер.ру

Школьная математика

Школьный помощник

Оцінювання письмових робіт із математики

Оцінювання комбінованих контрольних робіт із математики здійснюється відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.08.08р. №755.

Критеріями оцінювання письмових робіт з математики є: правильність виконаної роботи  та її обсяг.

 

Рівні навчальних досягнень учнів

Бали

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

І

Початковий

 

 

1

 Учень (учениця) виконує роботу частково; допускає в роботі 9 і більше помилок

2

Учень (учениця) допускає в роботі 8 грубих помилок, або правильно виконує 1/3 запропонованих завдань; 7 грубих та 2 негрубих; 6 грубих та 3-4 негрубих

3

 Учень (учениця) допускає в роботі 7 грубих помилок; 6 грубих та 2 негрубих; 5 грубих та 3-4 негрубих

II

Середній

4

Учень (учениця) допускає в роботі 6 грубих помилок; 5 грубих та 2 негрубих; 4 грубих та 3 – 4 негрубих

5

 Учень (учениця) допускає в роботі 5 грубих помилок, або правильно виконує ½  запропонованих завдань; 4 грубих та 1-2 негрубих; 3 грубі та 3-4 негрубі помилки

6

 Учень (учениця) допускає в роботі 4 грубі помилки; 3 грубі та 2-3 негрубі; 2 грубі та 4 негрубі помилки

III

Достатній

7

 Учень (учениця) допускає в роботі 3 грубі помилки; 1 грубу і 3-4 негрубі помилки; 2 грубі і 2 негрубі помилки

8

 Учень (учениця) допускає в роботі 2 грубі  помилки, або правильно виконує 2/3 запропонованих завдань; 1 груба і 2 негрубі помилки

9

 Учень (учениця) допускає в роботі 1 грубу помилку; 2 негрубі помилки

IV

Високий

 

 

10

Учень (учениця) допускає в роботі 1 негрубу помилку, або 2-3 виправлення

11

У роботі -1-2 виправлення

12

 Робота в повному обсязі  виконана правильно й охайно

 До грубих помилок належать:

§  обчислювальні помилки в завданнях

§  помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій

§  неправильне розв’язання задачі (пропуск дій (дії), неправильний добір дій (дії), зайві дії

§  незакінчене розв’язання задачі чи прикладу

§  невиконане завдання (не приступив до його виконання)

§  незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання

§  невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам

§  невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.

 

Негрубими помилками є:

§  нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами

§  неправильна побудова чи постановка запитань до дій (дії) під час розв’язання задачі

§  неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі

§  неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням

§  не закінчене (не доведене) до логічного кінця перетворення

§  помилки в записах математичних термінів, символів

§  відсутність відповіді у завданні або помилки в записі відповіді.

 

Дві негрубі помилки вважають за одну грубу помилку. Охайні виправлення є недоліками роботи.

Фото
Сайты учеников
Середа Оля
Дорошенко и Павлюченко
Сегодня
Ссылки
Мои фотки
Книга HTML
Пробне ЗНО
Сайт школы № 7
Міністерство освіти
Elena Konoshenko © 2025
Бесплатный хостинг uCoz