Оцінювання
письмових робіт із математики
Оцінювання
комбінованих контрольних робіт із математики здійснюється відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних
досягнень учнів початкової школи», затверджених наказом Міністерства освіти і
науки України від 20.08.08р. №755.
Критеріями оцінювання
письмових робіт з математики є: правильність виконаної роботи та її обсяг.
Рівні навчальних досягнень учнів |
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
І Початковий
|
1 |
Учень (учениця) виконує роботу частково; допускає в роботі 9 і більше помилок |
2 |
Учень (учениця) допускає в роботі 8 грубих помилок, або правильно виконує
1/3 запропонованих завдань; 7 грубих та 2 негрубих; 6 грубих та 3-4 негрубих |
|
3 |
Учень (учениця) допускає в роботі
7 грубих помилок; 6 грубих та 2 негрубих; 5 грубих та 3-4 негрубих |
|
II Середній |
4 |
Учень (учениця) допускає в роботі 6 грубих помилок; 5 грубих та 2
негрубих; 4 грубих та 3 – 4 негрубих |
5 |
Учень (учениця) допускає в роботі
5 грубих помилок, або правильно виконує ½ запропонованих завдань; 4
грубих та 1-2 негрубих; 3 грубі та 3-4 негрубі помилки |
|
6 |
Учень (учениця) допускає в роботі
4 грубі помилки; 3 грубі та 2-3 негрубі; 2 грубі та 4 негрубі помилки |
|
III Достатній |
7 |
Учень (учениця) допускає в роботі
3 грубі помилки; 1 грубу і 3-4 негрубі помилки; 2 грубі і 2 негрубі помилки |
8 |
Учень (учениця) допускає в роботі
2 грубі помилки, або правильно виконує
2/3 запропонованих завдань; 1 груба і 2 негрубі помилки |
|
9 |
Учень (учениця) допускає в роботі
1 грубу помилку; 2 негрубі помилки |
|
IV
Високий
|
10 |
Учень (учениця) допускає в роботі 1 негрубу помилку, або 2-3 виправлення |
11 |
У роботі -1-2
виправлення |
|
12 |
Робота в повному обсязі виконана правильно й охайно |
До грубих помилок належать:
§ обчислювальні помилки в завданнях
§ помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій
§ неправильне розв’язання задачі (пропуск дій (дії), неправильний добір дій (дії), зайві дії
§ незакінчене розв’язання задачі чи прикладу
§ невиконане завдання (не приступив до його виконання)
§ незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання
§ невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам
§ невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.
Негрубими помилками є:
§ нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами
§ неправильна побудова чи постановка запитань до дій (дії) під час розв’язання задачі
§ неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі
§ неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням
§ не закінчене (не доведене) до логічного кінця перетворення
§ помилки в записах математичних термінів, символів
§ відсутність відповіді у завданні або помилки в записі відповіді.
Дві негрубі помилки вважають за одну грубу помилку. Охайні виправлення є недоліками роботи.